Reklamácia

Na všetok predávaný tovar, pokiaľ nie je uvedené inak, poskytujeme zákonom stanovenú záručnú dobu 24 mesiacov tak ako v kamennom obchode.
Záruka začína plynúť dňom prevzatia výrobku spotrebiteľom.
Predajca zodpovedá za chyby výrobku, ktorý má tovar pri prevzatí kupujúcim alebo ktoré sa objavia v priebehu záručnej doby.
Nevzťahuje sa na chyby spôsobené nešetrným zaobchádzaním alebo mechanickým poškodením.
Reklamáciu je možné uplatniť poštou alebo osobne.
Viac v Reklamačnom poriadku.

Stav podanej reklamácie môžete kedykoľvek overiť zavolanín a kontaktné telefonné číslo, alebo e-mailom, zadaním čísla reklamácie, ktoré je vám pridelené po podaní reklamácie.

 


Nová reklamácia

 

Pri podávaní reklamácie uveďte nasledovné údaje:

  • Meno
  • Priezvisko
  • Telefón
  • E-mail
  • Číslo objednávky
  • Reklamovaný tovar
  • Popis vady a predmet reklamácie
  • Napíšte akým spôsobom chcete vybaviť Vašu reklamáciu:
    • zľavou z kúpnej ceny
    • opravou tovaru
    • výmenou tovaru
    • vrátením penazí
  • Číslo účtu pre vrátenie penazí
  • Ak je treba pošlite prílohu

 

Po jej odoslaní na mailovú adresu reklamacie@zuzanaessens.sk vám príde potvrdenie reklamácie na e-mail a dostanete tiež pdf súbor na vytlačenie, ktorý podpíšte a potom vložte do balíka s reklamovaným tovarom.

 

 

 

preloader